Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Infinitum: Revista Multidisciplinar
ATUAL
ARQUIVOS
NOTÍCIAS
SOBRE
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
CADASTRO
ACESSO
Search
Search
Home
/
Register
Register
Profile
Given Name
*
Required
Family Name
Affiliation
*
Required
Country
*
Required
Afghanistan
Albania
Algeria
American Samoa
Andorra
Angola
Anguilla
Antarctica
Antigua and Barbuda
Argentina
Armenia
Aruba
Australia
Austria
Azerbaijan
Bahamas
Bahrain
Bangladesh
Barbados
Belarus
Belgium
Belize
Benin
Bermuda
Bhutan
Bolivia, Plurinational State of
Bonaire, Sint Eustatius and Saba
Bosnia and Herzegovina
Botswana
Bouvet Island
Brazil
British Indian Ocean Territory
Brunei Darussalam
Bulgaria
Burkina Faso
Burundi
Cabo Verde
Cambodia
Cameroon
Canada
Cayman Islands
Central African Republic
Chad
Chile
China
Christmas Island
Cocos (Keeling) Islands
Colombia
Comoros
Congo
Congo, The Democratic Republic of the
Cook Islands
Costa Rica
Croatia
Cuba
Curaçao
Cyprus
Czechia
Côte d'Ivoire
Denmark
Djibouti
Dominica
Dominican Republic
Ecuador
Egypt
El Salvador
Equatorial Guinea
Eritrea
Estonia
Eswatini
Ethiopia
Falkland Islands (Malvinas)
Faroe Islands
Fiji
Finland
France
French Guiana
French Polynesia
French Southern Territories
Gabon
Gambia
Georgia
Germany
Ghana
Gibraltar
Greece
Greenland
Grenada
Guadeloupe
Guam
Guatemala
Guernsey
Guinea
Guinea-Bissau
Guyana
Haiti
Heard Island and McDonald Islands
Holy See (Vatican City State)
Honduras
Hong Kong
Hungary
Iceland
India
Indonesia
Iran, Islamic Republic of
Iraq
Ireland
Isle of Man
Israel
Italy
Jamaica
Japan
Jersey
Jordan
Kazakhstan
Kenya
Kiribati
Korea, Democratic People's Republic of
Korea, Republic of
Kuwait
Kyrgyzstan
Lao People's Democratic Republic
Latvia
Lebanon
Lesotho
Liberia
Libya
Liechtenstein
Lithuania
Luxembourg
Macao
Madagascar
Malawi
Malaysia
Maldives
Mali
Malta
Marshall Islands
Martinique
Mauritania
Mauritius
Mayotte
Mexico
Micronesia, Federated States of
Moldova, Republic of
Monaco
Mongolia
Montenegro
Montserrat
Morocco
Mozambique
Myanmar
Namibia
Nauru
Nepal
Netherlands
New Caledonia
New Zealand
Nicaragua
Niger
Nigeria
Niue
Norfolk Island
North Macedonia
Northern Mariana Islands
Norway
Oman
Pakistan
Palau
Palestine, State of
Panama
Papua New Guinea
Paraguay
Peru
Philippines
Pitcairn
Poland
Portugal
Puerto Rico
Qatar
Romania
Russian Federation
Rwanda
Réunion
Saint Barthélemy
Saint Helena, Ascension and Tristan da Cunha
Saint Kitts and Nevis
Saint Lucia
Saint Martin (French part)
Saint Pierre and Miquelon
Saint Vincent and the Grenadines
Samoa
San Marino
Sao Tome and Principe
Saudi Arabia
Senegal
Serbia
Seychelles
Sierra Leone
Singapore
Sint Maarten (Dutch part)
Slovakia
Slovenia
Solomon Islands
Somalia
South Africa
South Georgia and the South Sandwich Islands
South Sudan
Spain
Sri Lanka
Sudan
Suriname
Svalbard and Jan Mayen
Sweden
Switzerland
Syrian Arab Republic
Taiwan, Province of China
Tajikistan
Tanzania, United Republic of
Thailand
Timor-Leste
Togo
Tokelau
Tonga
Trinidad and Tobago
Tunisia
Turkey
Turkmenistan
Turks and Caicos Islands
Tuvalu
Uganda
Ukraine
United Arab Emirates
United Kingdom
United States
United States Minor Outlying Islands
Uruguay
Uzbekistan
Vanuatu
Venezuela, Bolivarian Republic of
Viet Nam
Virgin Islands, British
Virgin Islands, U.S.
Wallis and Futuna
Western Sahara
Yemen
Zambia
Zimbabwe
Åland Islands
Login
Email
*
Required
Username
*
Required
Password
*
Required
Repeat password
*
Required
Yes, I agree to have my data collected and stored according to the
privacy statement
.
Yes, I would like to be notified of new publications and announcements.
Leave this blank
*
Yes, I would like to be contacted with requests to review submissions to this journal.
Reviewing interests
Register
Login
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Italiano
Português (Brasil)
Keywords
Block title
O MANGÁ COMO UMA FERRAMENTA PEDAGÓGICA: Fullmetal Alchemist
1201
ESTUDO DOS RISCOS EM HABITAR PRÓXIMO ÀS LINHAS DE DISTRIBUIÇÃO DE ENERGIA ELÉTRICA DE MÉDIA TENSÃO
896
A INFLUÊNCIA DAS REDES SOCIAIS NAS RELAÇÕES PESSOAIS E INTERPESSOAIS DOS INDIVÍDUOS
468
A IMPORTÂNCIA DA AFETIVIDADE NA APRENDIZAGEM ESCOLAR NA RELAÇÃO ALUNO-PROFESSOR
408
DEJOURS, Christophe. A loucura do trabalho: estudo de psicopatologia do trabalho. São Paulo: Cortez, 1998.
402
ANÁLISE DOS SÍMBOLOS DO BATISMO À LUZ DA TEORIA DO IMAGINÁRIO DE GILBERT DURAND
386
AS CONTRIBUIÇÕES DO ESTÁGIO SUPERVISIONADO NA FORMAÇÃO DOCENTE EM TEMPOS DE PANDEMIA
242
USO DE PROTÓTIPOS PARA O ENSINO DE MODELOS ATÔMICOS E ESTRUTURA MOLECULAR PARA DEFICIENTES VISUAIS: UMA SIMULAÇÃO COM ALUNOS VENDADOS
172
A RESILIÊNCIA E INTELIGÊNCIA EMOCIONAL:
157
USO DA TECNOLOGIA COMO RECURSO NA GAMIFICAÇÃO PARA O ENSINO DA LÍNGUA INGLESA NO ENSINO MÉDIO
131
MÃES UNIVERSITÁRIAS
118
INTERSECCIONALIDADE E DECOLONIALIDADE NA ESCREVIVÊNCIA DE CONCEIÇÃO EVARISTO
114
SARAMINDA: a literatura e a construção do conhecimento histórico sobre o Contestado Franco-Brasileiro
111
RACISMO NO BRASIL: algumas abordagens e reflexões teóricas
110
CARVALHO, Olavo de. Aristóteles em nova perspectiva: introdução à Teoria dos Quatro Discursos. Campinas/SP, VIDE Editorial, 2013.
109
O ENSINO DE QUÍMICA EM ESCOLAS PÚBLICAS A PARTIR DA EXTENSÃO UNIVERSITÁRIA
107
A LENDA DE JOÃO VELHO: imaginário, fé e misticismo na Vila das Almas
104
A Experiência Cubista: Sobreposição de Planos, Múltiplas Perspectivas e a Reconstrução do Espaço
100
A LINGUAGEM MATEMÁTICA E O DESENVOLVIMENTO DA CRIANÇA DA EDUCAÇÃO INFANTIL
98
GINSBURG, Carlo. O Queijo e os vermes: o cotidiano e as idéias de um moleiro perseguido pela a inquisição. São Paulo: Cia das Letras, 2006.
94